Клієнти за рекомендацією
3 джерела клієнтів за рекомендацією
Кожен власник віконного бізнесу стикається з проблемою нестачі клієнтів у зимовий період. При цьому, далеко не кожен може дозволити собі викласти значну суму для оплати дорогої реклами.
На щастя є дешевий і ефективний спосіб поповнення існуючої клієнтської бази-це клієнти за рекомендацією.
Давайте розглянемо 3 джерела швидкого і гарантованого отримання клієнтів за рекомендацією:
- Існуюча клієнтська база.
- Тематичні спільноти та соціальні мережі.
- Партнери та конкуренти по бізнесу.
Існуюча клієнтська база
Задоволений клієнт в середньому розповість про свою знахідку мінімум трьом своїм знайомим, а незадоволений мінімум 10-ти. Далеко не завжди задоволений клієнт – означає клієнт вдячний.
Віддавши свої гроші за вашу роботу, дуже скоро він забуде про ваше існування і втратить ваш телефон. Необхідно використовувати весь набір інструментів зі стимулювання рекомендацій..
У питанні управління рекомендаціями, дрібниці відіграють вирішальне значення. Наприклад, клієнт ніколи не забуде телефонний дзвінок з питанням: “чи все у Вас в порядку з нашими вікнами?”, що пролунав через півроку після закінчення взаєморозрахунків.
1 хвилина і клієнт вас не забуде
Одна хвилина часу – з Вашого боку, і ні до чого не зобов’язує відповідь – з його. Можете бути впевнені, що цей клієнт не полінується знайти ваші контактні дані, коли знайомі попросять його рекомендувати відповідну компанію. У вас повинна бути чітка і продумана СИСТЕМА стимулювання рекомендацій.
Відкладені подарунки
Також важливу роль відіграють відкладені подарунки, коли, наприклад, через місяць після покупки, клієнт раптом несподівано отримає магніт на холодильник або засіб для миття вікон.
Тематичні спільноти та соціальні мережі
В кінці минулого року соціальна мережа Facebook зайняла перше місце у списку найвідоміших світових брендів. Ігнорувати таку обставину-злочин для бізнесмена.
Зима-це пік проблем, пов’язаних з холодами, протягами і простудними захворюваннями. Як в інтернет спільнотах, так і в офлайнових об’єднаннях молодих мам або пенсіонерів, завжди можна знайти вдячну аудиторію слухачів для прихованої реклами вікон, і отримання рекомендацій.
Основну роль у просуванні ваших послуг у тематичних спільнотах відіграють Відгуки учасників цих спільнот.
Крім цього, існує цілий ряд інструментів, який дозволяє використовувати принцип соціального доказу у продажах.
Партнери по бізнесу
Один з найефективніших способів залучення клієнтів за рекомендацією-це Інші бізнеси.
Наприклад, клієнт, задоволений послугами будівельної організації з монтажу натяжних стель, з готовністю скористається її порадою звернутися до конкретного виробника пластикових вікон.
Такий своєрідний механізм “перенесення довіри” від одного виконавця до іншого – надзвичайно потужний (при своїй дешевизні) інструмент поповнення клієнтської бази.
Кожен з розглянутих нами методів має свої плюси і мінуси. Тільки об’єднавши в одне ціле три зазначених вище джерела клієнтів за рекомендацією, ви зможете домогтися результату.
виробів
виробництво
робимо вікна
Телефонуйте 0 800 30 30
33
або залиште заявку
і Ми зв'яжемося з Вами
найближчим часом