Допродажи
1-й спосіб збільшення продажів у віконному бізнесі
Задумайтеся, як часто ваш фахівець із виміру або менеджер в офісі, після того як клієнт вже погодився купити, задає йому такі питання:
- Як будете закладати вікна зовні?
- Засіб по догляду за вікнами цікавить?
- У вас на вікнах будуть жалюзі або штори?
Сьогодні ми хотіли б розповісти вам про один з найбільш швидких способів отримати додаткові продажі у віконному бізнесі-це система перехресних продажів Cross Sell і система допродажів Up Sell.
У чому суть системи Cross Sell і Up sell?
Відомо, що продати щось в «доважок» людині, якій у вас вже хтось щось купив, в сім разів легше, ніж новому. Звичайно ж, цим треба користуватися.
За статистикою до 30% клієнтів скажуть на вашу пропозицію «так».
Приклади продажів з життя
Коли ви приходите в McDonalds і купуєте гамбургер, вам обов’язково запропонують смажену картоплю фрі, як гарнір, і напій. На цьому побудований бізнес цієї мережі.
До слова сказати, гамбургери McDonalds продає без торгової націнки, а ось основний прибуток робить якраз на картоплі і напоях у яких продажна ціна в десятки разів вище їх собівартості.
Хочемо навести вам ще один цікавий приклад продажів. Один з консультантів з продажу нещодавно був у Києві і в одній з аптек. Після того, як він купив у них щось, на касі, літня жінка касир, запропонувала вітамінки і гематоген.
Вартість покупки для клієнта збільшиться незначно, але для аптеки це буде хороша надбавка до прибутку. Клієнт знав про допродажи і розумів, що допродаваний «товар мені не особливо і потрібен, але сказав “Так”». Він купив на емоціях – «Хочу це прямо зараз».
Як застосувати цю теорію у віконному бізнесі?
Багато хто скаже, що це все теорія, яка не підходить для бізнесу пластикових вікон. Тим часом, допродажі дозволяють отримувати пристойний прибуток на кожному вікні і у віконному бізнесі система Cross Sell працює дуже добре.
Кожен раз, укладаючи договір з клієнтом, пропонуйте йому придбати що-небудь ще. Введіть це в обов’язки своїх менеджерів і фахівців по виміру, що укладають договори.
Хочемо навести вам кілька прикладів допродажів до пластикових вікон:
- Косметика для вікон. Оздоблення зовнішніх укосів.
- Жалюзі.
- П’ятикамерний профіль замість трикамерного.
- Дорожчий склопакет.
- Різні функції фурнітури: мікрощільове провітрювання, захист від дітей, замок на ручці, ручка знизу і т. д.
У Cross Sell ви можете використовувати не тільки товари, а й послуги:
- Вкривання плівкою перед монтажем.
- Оштукатурювання відкосів і стяжка.
- Вивоз сміття
- І ще одна порада наостанок: вкладайте емоції в презентацію товару.
І ще одна порада наостанок: вкладайте емоції в презентацію товару.
Якщо ви в запропонований товар закладаєте емоції, то це працює ще краще. Наприклад: косметика для вікон – це чисті вікна, без сліду подряпин від миючих засобів, а також довговічність і тиха робота фурнітури.
Якщо перевести на емоції, то це: «відображення світу без плям і розводів» і «вікно не скрипить і не турбує сплячих дітей». І так далі.
виробів
виробництво
робимо вікна
Телефонуйте 0 800 30 30
33
або залиште заявку
і Ми зв'яжемося з Вами
найближчим часом