Купить металлопластиковые окна » Блог » Клієнт і віконна компанія: специфіка відносин

Клієнт і віконна компанія: специфіка відносин

1 звезда2 звезды3 звезды4 звезды5 звезд (Пока оценок нет)
loadingLoading...

Віконні компанії, що працюють на території України, практикують поступове вибудовування довгострокових відносин зі своїми замовниками. Актуальність цієї тенденції підвищує споживчу цінність послуги і продуктів, запропонованих компанією, кваліфікацію персоналу, повноту результатів відстеження вимог замовників.

На превеликий жаль, не кожна компанія прекрасно знає, в якому напрямку їй слід рухатися. Варто визнати, що на українському віконному ринку зберігається суперечлива ситуація. Фактично, провиною тому дві крайності.

клиент и оконная компания

Клієнт і віконна компанія

№1: ситуація на українському ринку

Перша крайність – компанії, що мають на меті навмисно “впарити” свою продукцію споживачам, причому її якість залишає бажати кращого. У цій ситуації мова йде не стільки про якість обслуговування, скільки про мету продати товар.

Всі ці компанії об’єднані схожістю пропозицій. Вони виставляють свій товар на український ринок, акцентуючи особливу увагу на велику знижку при замовленні. Приказка “скупий платить двічі” як і раніше актуальна також для металопластикових конструкцій.

Ви сильно ризикуєте, замовивши таке вікно. Перш за все, є ризик отримання відверто неякісної продукції, адже її здешевлення можливе, якщо пожертвувати якістю.

Говорячи про якість, на ньому слід акцентувати особливу увагу. Зниження вартості вікон через якість можливо декількома способами. Наприклад, за рахунок використання “витонченого” низькоякісного профілю, неоригінальних комплектуючих, склопакета і фурнітури, порушення виробничої і складальної технології.

Другий ризик пов’язаний з низькоякісним монтажем. Що не менш важливо – тільки в одиничних випадках на віконну конструкцію поширюються гарантійні зобов’язання.

№2: ситуація на українському ринку

Друга категорія компаній – віконні організації з клієнтоорієнтованим ставленням. На превеликий жаль, подібних організацій вкрай мало. Але справедливості заради відзначимо, що на українському ринку спостерігається тенденція до збільшення їх чисельності.

Відмінність клієнтоорієнтованої компанії полягає у ввічливому і професійному обслуговуванні клієнтів. Основна фішка – створення умов, спрямованих на збільшення бажання знову прийти в організацію, щоб скористатися її послугами.

Організації, що працюють в цьому напрямку, поступово виходять на лідируючі позиції на ринку. І це не дивно, тому що вони:

  • задовольняють потреби замовників;
  • розуміють їх бажання і вимоги.

Все це разом призводить до підвищення прибутковості організації в цілому.

клиент взаимодействие с  компанией

Специфіка відносин між клієнтом і віконною компанією

Відмінність клієнтоорієнтованої компанії полягає у:

  • високому рівні обслуговування штатними менеджерами;
  • наявності гарантійних зобов’язань, а також підтримки післягарантійного (сервісного) обслуговування раніше встановленої продукції;
  • високому рівні технічної та дизайнерської оснащеності представництва;
  • наявності автоматизованих виробничих ліній, створених на основі обладнання від провідних європейських компаній;
  • власних методиках роботи з персоналом;
  • наявності рекламаційного відділу, завдання якого полягає у вирішенні спірних ситуацій на етапі ведення взаємовідносин з клієнтами;
  • дотриманні термінів виробництва, доставки і установки, обумовлених заздалегідь;
  • регулярному проведенні досліджень ринку, аналізі потреб замовників.

Що ще можна відзначити? Добре оснащений офіс-це один з ключових факторів, що визначають сумлінність організації. Всередині приміщення повинні бути присутніми зразки товарів, копії (а краще – оригінали) сертифікатів якості та відповідності.

Компанія зобов’язана користуватися спеціалізованим програмним забезпеченням, що дозволяє з високою точністю розрахувати майбутнє замовлення. Велике значення також має якість зворотного зв’язку з організацією.

Не дивно, що клієнти не будуть працювати з організаціями, до яких складно додзвонитися, або які відповідають на електронну пошту з величезними тимчасовими паузами.

Справи повинні йти наступним чином.

клиент и компания оконная

Як вибрати віконну компанію в Інтернеті?

  1. Регулярне освоєння нової інформації та навчання персоналу. Клієнтоорієнтована організація завжди виділяє окремий бюджет на навчання свого штату співробітників. Для цього проводять спеціальні тренінги та семінари, орієнтовані на збільшення бази знань, підвищення рівня обізнаності в тенденціях і новинках, поліпшення комунікативних навичок в цілому. Менеджери зобов’язані завжди знайти індивідуальний підхід до кожного клієнта, навіть якщо в замовленні вказана установка класичного двостулкового вікна всередині хрущовки.
  2. Налагоджена схема роботи між офісом і фахівцем по виміру. Окремої згадки заслуговує зручність “мобільного офісу” для клієнта. Перевага полягає в можливості підписати договір і внести передоплату відразу ж після зняття всіх мірок. Завдання віконної компанії полягає у своєчасному виробництві та доставці віконної конструкції.
  3. Монтаж світлопрозорих конструкцій. Монтаж вікна – відповідальний і важливий етап. Над виконанням таких робіт треба залучати професіоналів з профільною підготовкою і наявністю великого практичного досвіду в області скління. Кваліфікований фахівець вміє поводитися з професійним інструментом високої якості. Процедура установки виконується в чіткій відповідності з технічними нормативами. Важливо дотримуватися регламентовані рівні в площинах, правильно закладати монтажний шов і так далі.
  4. Гарантійні зобов’язання. У стандартну гарантію від перевіреної часом компанії входить гарантія збереження форми і кольору металопластикового профілю, цілісності зварних стиків і з’єднань, надійності роботи, як фурнітури в цілому, так і окремих її комплектуючих. Гарантія також поширюється і на ущільнювачі, склопакеті. Крім гарантії на саму конструкцію, надійна організація завжди надає гарантію на якість установки.

Висновок

Виробництво і установка вікон – це сфера, яка відноситься до ринку послуг. Кожна компанія зобов’язана консультувати клієнтів, відправляти своїх фахівців для твору вимірів, виробництва і монтажу віконної конструкції.

Звертаючись в будь-яку компанію, незалежно від того, яку нішу вона займає, клієнт завжди сподівається на високу якість надання послуг.

На превеликий жаль, на вітчизняному ринку очікування клієнтів далеко не завжди втілюються в реальність. Поки що в Україні є мало компаній, які дійсно можна вважати клієнтоорієнтованими.

Однією з таких є компанія НОВІКОН. Також варто відзначити, що на віконному ринку зберігається тенденція нестачі тлумачних фахівців. І мова йде не тільки про фахівців із виміру – не вистачає навіть добрих менеджерів, готових увійти в становище клієнта, щоб вирішити його проблему.

Чому НОВІКОН?
980 000
Виготовлених
виробів
Власне
виробництво
15
Років
робимо вікна
Залишились питання?

Телефонуйте 0 800 30 30 33
або залиште заявку
і Ми зв'яжемося з Вами
найближчим часом

Sending
Залишити коментар